Informacje o produkcie

Koło zębate do pomiaru momentu skrętnego

Nasze doświadczenie w dziedzinie oprzyrządowania pozwoliło nam przekroczyć granice możliwości. Transmission Dynamics przekształciło wiele przekładni w ogniwa obciążeniowe do pomiaru momentu obrotowego układów korbowych, kół zębatych, pośrednich i przekładni FIP - gdzie przestrzeń jest bardzo ograniczona.

W tym konkretnym przykładzie każdy bieg był mierzony naprężeniem za pomocą czterech dwuwarstwowych mierników do pomiaru naprężeń skrętnych, które zostały połączone, aby reagowały na moment obrotowy oraz specjalnie skalibrowane do działania jako przetworniki momentu obrotowego. Sygnały tensometru dla każdego biegu zostały wzmocnione i pobrane z obracających się elementów za pośrednictwem pierścieni ślizgowych zamontowanych na wale zwrotnym, wystającym przez zmodyfikowaną przednią pokrywę silnika. Dane uzyskano przy częstotliwości próbkowania 44,1 kHz na kanał.

Transmission Dynamics opracowało i wyprodukowało wszystkie wymagane przyrządy do powyższych badań.